In Nissan we trust

29 juli 2012 - Lemmer, Nederland

Vandaag na maandenlang alle SUV's en autotesten gecheckt te hebben, zijn we er uit. Hoeveel trekkracht willen we, hoeveel snelheid verwachten we, hoeveel brandstof gebruikt hij (of zij..), tot welke waterstand kunnen we rivieren trotseren? En niet onbelangrijk.. welk comfort biedt de binnenkant ons? Aan het einde van de dag met 'houten billen' en met blauwe plekken moeten uitstappen maakt het reizen niet erg plezierig ;-)  Een hele lijst met plussen en minnen, maar we zijn eruit! Zowel de Toyota Landcruiser, als de Mitsubishi Pajero hebben het nakijken.

Het wordt de Nissan Patrol GU III 4x4 4.8 ltr! Stoere bak he!

NissanNissanNissan

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Korina:
    30 september 2012
    Was een leuk feestje, bedankt!! We komen nog afscheid nemen, succes met de voorbereidingen voor jullie reis! Dikke tût, Korina.
  2. Kees de vries:
    30 september 2012
    Het was gezellig. Mooie auto store bak!!!!
  3. Anne en Jellina:
    16 oktober 2012
    Jullie rijden net de straat uit, blijven nog even staan, toeteren en zwaaien, afscheid,....wel n gek idee, voor n jaar weg!!
    Maar ik weet zeker dat jullie een prachtige tijd tegemoet gaan,
    heel heel veel plezier Down Under!!!!!
  4. Aad Paul, Maud, Daan en Joost:
    17 oktober 2012
    Vanochtend was het dan zover, jullie reis is nu echt begonnen. De tijd van voorbereiden en het er naartoe leven is voorbij, jullie gaan/zijn down under!!

Afscheid nemen doet pijn, maar het goede en blijde overheerst.

Geniet ervan en we kijken uit naar jullie (reis)verhalen.

En dikke zoen van ons!
  5. Stéphanie:
    18 oktober 2012
    Aangekomen in jullie hotel, nu kan écht het grote avontuur beginnen!
    Heel veel plezier en lekker genieten!

See ya

Xx