Reacties
Reacties 201 - 212 van 212
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Diny | Ben blij wat van je te horen (te lezen)en dat je een… | 19 okt. '12 |
| Jaap van der Zee | He m&m's, De start is zo te zien al goed… | 19 okt. '12 |
| Inge | Hey there, jullie zijn BINNEN..:). Helemaal top! Genieten… | 19 okt. '12 |
| Stéphanie | Aangekomen in jullie hotel, nu kan écht het grote… | 18 okt. '12 |
| Aad Paul, Maud, Daan en Joost | Vanochtend was het dan zover, jullie reis is nu echt… | 17 okt. '12 |
| Anne en Jellina | Jullie rijden net de straat uit, blijven nog even… | 16 okt. '12 |
| Kees de vries | Het was gezellig. Mooie auto store bak!!!! | 30 sep. '12 |
| Korina | Was een leuk feestje, bedankt!! We komen nog afscheid… | 30 sep. '12 |
| Avion | Lieve lieve Margrethe en Martin, wat gun ik dit jou,… | 27 sep. '12 |
| Annemarie en Peter | Still 1 month to go. Spannende tijden. De reislogger… | 18 sep. '12 |
| Janneke Duiker | Wat geweldig dat jullie een wereldreis gaan maken.… | 17 sep. '12 |
| Thea | vind t zo super dat jullie dit gaan doen en ben natuurlijk… | 29 jul. '12 |

- Gepke Laverman: WELCOME HOME!!!!!!!!! Mem…
- Tim Ynge en Maarten: Lieve ome Marin en Margrethe,…
- Avion: Één ding is zeker: na deze…
- G&E: Hey kanjer, de Noordkaap…
- Gepke Laverman: Dag Martin, Goede Paasdagen…
Alle reacties »