Reacties
Reacties 101 - 150 van 212
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Sieneke | Wat weer een mooie foto's en veel interessante… | 13 mei '13 |
| G&E | Hey M&M, prachtig zoals wij weer door jullie belevenissen… | 12 mei '13 |
| Edgar | Zo even weer bij gelezen. Het klinkt allemaal prachtig… | 10 mei '13 |
| Avion | De drie laatste stukken: Darwin naar Perth en Singapore… | 9 mei '13 |
| Janine | Vandaag heerlijk in de tuin liggen lezen. Jullie verhalen… | 5 mei '13 |
| Margrethe | Hey Inge! Tja.. Jumpsuit, blouse, straks nog een keer… | 5 mei '13 |
| Inge | Heb je nu verdorie ook al dezelfde blouse meis????… | 5 mei '13 |
| Berto en Ingrid | Lekker droppie... | 29 apr. '13 |
| Berto en Ingrid | Iedere keer weer sta ik versteld van de foto's… | 29 apr. '13 |
| Ing | Whahahahahaha, skatties!! <3 | 29 apr. '13 |
| G&E | Nou Martin & Margrethe nu weten tenminste dat… | 29 apr. '13 |
| G&E | Hey M&M, weer een onwijs verhaal. Ik dacht dat… | 29 apr. '13 |
| G&E | Hey M&M schreven jullie op onze site dat je de… | 8 apr. '13 |
| Karin | Hallo Martin, Hier een berichtje vanuit Drachten van… | 30 mrt. '13 |
| Edward | Martin, tof jullie verhalen zo te lezen. Zo als jullie… | 24 mrt. '13 |
| Stijn | Hoi, leuke blog!! Wij zijn ook van plan om een auto… | 11 mrt. '13 |
| Sieneke | 'ts jonge, wat een ervaringen voor jullie op,… | 11 mrt. '13 |
| Margaretha | Jullie reisverhaal begint ondertussen aardig op een… | 10 mrt. '13 |
| Avion | Oh, ja nog even: mooie headerfoto helemaal bovenaan. | 10 mrt. '13 |
| Avion | Wat een avonturen beleven jullie daar: eerst de heftige… | 10 mrt. '13 |
| Kees de vries | Mooi verhaal. Martin je lijkt Berhard!! wel met zijn… | 10 mrt. '13 |
| Inge | Hallo, weer een mooi verhaal en wat een avontuur hè!?… | 10 mrt. '13 |
| Korina | Ha, een lekker lang verhaal op zondagmorgen...en wat… | 10 mrt. '13 |
| Jan gerritsma | Wat zien jullie er goed en gelukkig uit. | 7 mrt. '13 |
| Wiebe | Margrethe en Martin. Het is uiteraard niet aleen deze… | 7 mrt. '13 |
| Janine | "Wauw wauw wauw." Deze keer samen met Bernice… | 6 mrt. '13 |
| Ingrid | Lieve mags en Martin, Ik heb weer genoten van jullie… | 6 mrt. '13 |
| Janine | Dus de dame en heer zijn even aan een kruisverhoor… | 24 feb. '13 |
| Janine | Vogelbekdier?! | 24 feb. '13 |
| Korina | Prachtige verhalen, geweldig om te lezen! | 12 feb. '13 |
| Sieneke | indrukwekkend | 11 feb. '13 |
| Tim Ynge en Maarten | Hallo ome martin en margrethe Wat weer een AWESOME… | 10 feb. '13 |
| Stéphanie | Hey M&M, wat geweldig, super,prachtig,schitterend,eindeloos,gaaf,spetterend… | 10 feb. '13 |
| Margaretha | Ja echt WOW! Wat heerlijk om jullie belevenissen zo… | 10 feb. '13 |
| Sieneke | Geweldig, flippers in het echt, en orka's en… | 10 feb. '13 |
| Avion | Geweldig, ik lees en geniet met jullie mee. Die insecten… | 19 jan. '13 |
| Janine | Dit vindt Jacques een hele leuke! | 18 jan. '13 |
| Janine | En ook nu weer in 1 ruk jullie verhaal gelezen. Geweldig… | 18 jan. '13 |
| Janine | WAUW! | 18 jan. '13 |
| Sieneke | Wat weer een mooie foto's en leuk jullie verhalen,… | 18 jan. '13 |
| Femke | Lieve schatten, Wat is het super om vanuit het koude… | 17 jan. '13 |
| Annette | Hallo..... Wat een verhaal weer....! Ik hoop voor… | 17 jan. '13 |
| Sieneke | woh, wat een plaatje! | 17 jan. '13 |
| Inge | Hey, geen last van de bosbranden hoop ik?????? xxxxInge | 8 jan. '13 |
| Janine | Voor jullie heel veel geluk, liefde, plezier en goede… | 1 jan. '13 |
| Glenn Kim | hi friend how's your journey? happy new year~~~~~… | 31 dec. '12 |
| Janine | Hallo reislustigen, Nu eens geen reactie van Janine… | 28 dec. '12 |
| Marij | Voor jullie ook een heel goed 2013 met veel nieuwe… | 26 dec. '12 |
| Sieneke | voor jullie ook gezellige kerst en een spectaculaire… | 25 dec. '12 |
| Heidi | Jullie ook een gelukkig 2013. leafssssssssssssssss | 25 dec. '12 |

- Gepke Laverman: WELCOME HOME!!!!!!!!! Mem…
- Tim Ynge en Maarten: Lieve ome Marin en Margrethe,…
- Avion: Één ding is zeker: na deze…
- G&E: Hey kanjer, de Noordkaap…
- Gepke Laverman: Dag Martin, Goede Paasdagen…
Alle reacties »