Reacties
Reacties 151 - 200 van 212
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Janine | Globetrotters! Wat weer een belevenissen. Zat stiekem… | 25 dec. '12 |
| Anne en Jellina | Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een onvergetelijke… | 23 dec. '12 |
| Wiebe | Hallo M&M's Ja het is spannend allemaal.… | 21 dec. '12 |
| G&E | Hey, Mar & Mar, met aandacht jullie schitterende… | 21 dec. '12 |
| Marcello | Hey m&m, Wat een story..helemaal TE GEK. De vorige… | 20 dec. '12 |
| Korina | Weer niks aan die stapel administratie gedaan! Lekker… | 20 dec. '12 |
| Stéphanie | Lieve Martin en Margrethe, Voor ons zijn dit ook echt… | 18 dec. '12 |
| Avion | De reis wordt steeds mooier en mooier. Weer een prachtig… | 18 dec. '12 |
| Inge | hey travellers, weer een superverslag!! Alvast hele… | 18 dec. '12 |
| Sieneke | Hallo Margarethe en Martin, leuk weer een deel van… | 18 dec. '12 |
| Margaretha | Wat is het weer genieten om jullie verhalen te lezen!… | 18 dec. '12 |
| Anne en Jellina | Hoi M en M, bedankt voor de prachtige kaart!! ;) Tjonge… | 2 dec. '12 |
| Janine | Pretbekken! Nice! | 28 nov. '12 |
| Janine | Wat toch heerlijk om lekker op de bank jullie verhalen… | 28 nov. '12 |
| Margaretha | Wat is het toch leuk om jullie belevenissen te lezen.… | 28 nov. '12 |
| Inge | Jaloers? Hoe kom je erbij!!!!!!!!!! Wat een superervaringen....en… | 28 nov. '12 |
| Berto en Ingrid | Prachtige verhalen en foto's, een ervaring die… | 23 nov. '12 |
| Anne en Jellina | Margrethe, ik lees net dat je jarig bent.... Van harte… | 19 nov. '12 |
| Alber en Annette | Hoi Martin en Margrethe, wat een prachtige website… | 19 nov. '12 |
| Denise | hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag margrethe! | 19 nov. '12 |
| Avion | Geweldig, mooie verhalen. Ik hang aan jullie lippen,… | 19 nov. '12 |
| Sieneke | Weer prachtige verhalen, boeiend wat jullie allemaal… | 19 nov. '12 |
| Janine | Weer een geweldig verhaal! En die gangnamstyle actie… | 17 nov. '12 |
| Stéphanie | In 4 weken tijd al zó véél moois gezien! Geweldige… | 17 nov. '12 |
| Korina | Jullie verhalen zijn een stuk boeiender dan de LC… | 17 nov. '12 |
| Avion | Wat geweldig zeg, dit verhaal. Ga zo door, je ziet… | 13 nov. '12 |
| Janine | Super! Wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat… | 12 nov. '12 |
| Margaretha | Geweldig om jullie uitgebreide omschrijving van jullie… | 11 nov. '12 |
| Inge | hey, wat een belevenissen zeg!! Helemaal top!! Tot… | 11 nov. '12 |
| Edgar | Tjonge wat een indrukken. Leuk om zo met jullie mee… | 11 nov. '12 |
| Heidi | Super dat jullie ons meenemen op jullie trip.. sa… | 10 nov. '12 |
| Wiebe | Volgend. Klaar voor de Start, AF! | 10 nov. '12 |
| Wieger | Goed verhaal, lekker kort :-) | 10 nov. '12 |
| Anita van hamme | hallo, mijn zoon en zijn vriendin verblijven voor… | 10 nov. '12 |
| Sieneke | dat lijkt me super, zo'n tent en multifunctioneel,… | 10 nov. '12 |
| Sieneke | dit lijkt wel de weg van "niks naar nergens",… | 10 nov. '12 |
| Annette | Hé hallo, Weer een hoop verhaal. Veel is voor mij… | 10 nov. '12 |
| Wiebe | Wat een bakbeest van een Patrool. Jon het niet wat… | 28 okt. '12 |
| Jeen | Net jullie relaas van de aankoop gelezen. Prachtig… | 28 okt. '12 |
| Diny | Een te gekke auto,goede reis morgen wees voorzichtig | 27 okt. '12 |
| Avion | Wat een prachtige auto. Daar kan je inderdaad Australië… | 27 okt. '12 |
| Sieneke | Fijn dat jullie nu naar al die belevenissen in Perth… | 27 okt. '12 |
| Jelle | Hé Martin, Margrethe, leuk om de verhalen zo te volgen.… | 27 okt. '12 |
| Anne en Jellina | Hoi M en M, wat n vette bak zeg!!! :) en je kan moeiteloos… | 26 okt. '12 |
| Annette | Hé mate! Leuk om dit te lezen. Maar vooral leuk om… | 26 okt. '12 |
| Sieneke | Hé Margarethe en Martin, superleuk om jullie op deze… | 26 okt. '12 |
| Avion | Jullie zijn aan het grote avontuur begonnen. De reis,… | 25 okt. '12 |
| Diny | Prachtig | 20 okt. '12 |
| Margaretha | Fijn dat jullie gezond en veilig zijn aangekomen.… | 20 okt. '12 |
| Ingrid | Hey lieverds, Fijn om te lezen dat een goede reis… | 19 okt. '12 |

- Gepke Laverman: WELCOME HOME!!!!!!!!! Mem…
- Tim Ynge en Maarten: Lieve ome Marin en Margrethe,…
- Avion: Één ding is zeker: na deze…
- G&E: Hey kanjer, de Noordkaap…
- Gepke Laverman: Dag Martin, Goede Paasdagen…
Alle reacties »